Suport tècnic informàtic online i presencial

A Hard & Soft Consultors Tecnològics li proporcionem suport tècnic informàtic online i presencial per a la seva empresa. Els nostres serveis de manteniment informàtic cobreixen totes les necessitats del client.

El nostre servei abasta els següents punts:
    • Manteniment i reparació d’equips.
    • Auditoria informàtica.
    • Direcció de projectes TIC.
    • Xarxes (diseny, creació i manteniment)
    • Configuració de sistemes TIC.
    • Seguretat perimetral.
    • Gestió de Servidors.
    • Desenvolupament de software específic.

Per realitzar aquest treball amb la màxima qualitat som distribuïdors de les principals marques de tot tipus de maquinari i equips electrònics del mercat.

  • Com és el protocol de gestió d’incidències?

    Per assegurar la qualitat en el treball és necessari un protocol de gestió d’incidències professional.

    El protocol de resolució d’incidències s’inicia un cop que la incidència és comunicada a través de les vies autoritzades (Ticket de suport, telèfon o correu electrònic). Un cop notificada la incidència al personal d’Hard & Soft Consultors Tecnològics intentarà resoldre-la per algun dels següents mitjans:

    Atenció professional per les seves incidències, la millor solució per a la seva empresa.
    1 Suport remot. Previ consentiment i sempre que la tecnologia i el tipus d’incidència ho permeti s’efectuarà una administració remota dels Sistemes per tal de solucionar ràpida i transparentment les incidències susceptibles de ser resoltes a través d’aquest servei
    2 Suport telefònic. Aquest servei s’ofereix amb la finalitat d’escurçar temps de resposta sobre incidències en qualsevol dels Sistemes informàtics sempre que sigui possible la resolució telefònica de la incidència.
    3 Manteniment programat. Aquest servei comprèn les fallades irrecuperables en el maquinari dels dispositius, errors en el programari sense solució i manteniment de les instal·lacions. Es crearà un calendari de visites programades que servirà per realitzar manteniments rutinaris dels diferents Sistemes.
    4 Suport in situ. Incidències que sorgeixin a les instal·lacions i una vegada hagin estat esgotades les possibilitats de resolució via remota, telefònica. Es procedirà a la visita per a la resolució quan aquestes incidències no puguin esperar a ser resoltes dins el calendari de visites programades.
  • Gestió de xarxes de treball i servidors

    Dissenyem i creem la xarxa ajustada per la seva empresa. Cal tenir i mantenir una xarxa local per al treball compartit. Permet als treballadors estar sempre connectats, compartir arxius i carpetes, treballar en xarxa …
    Es necessari tenir una xarxa de treball segons la mida, treballadors, tipus de treball que es realitza, nivell de seguretat … Per això analitzem les seves necessitats i li proposem la millor solució.

    Dissenyem i mantenim una xarxa de treball adequada a les necessitats.
    • Servidors locals. Muntem i mantenim els servidors que necessiti, amb espais de treball compartit, permisos d’accés, nivells de seguretat …
    • Copies de seguretat. Gestionem les còpies de seguretat de la seva empresa, tant físiques com en el núvol.
    • Xarxa de treball. Connectem tots els equips en xarxa (ordinadors, impressores, altres equips informàtics …) per a la seva major comoditat.
    • Firewall. Si cal li instal·lem tallafocs per a la seguretat perimetral de la xarxa.
    • Antivirus, filtres...Instal·lem i mantenim programari de seguretat com antivirus, diferents tipus de filtres, etc.
    • Servidors online. Si ho necessita, gestionem els servidors en remot per a dades, còpies de seguretat, web, etc.

Per a qualsevol dubte o consulta contacteu amb nosaltres a través del nostre correu, soporte@hardysoft.es o per telèfon, al 93 494 01 95.